تبلیغات
بایداری تا ظهور - اشک علم الهدی بر غربت سخنان حضرت علی (علیه السلام)

بایداری تا ظهور

(( ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله کانهم بنیان مرصوص ))

 حکم رسید:زندانیان سیاسی را ازاد کنید.

........

 از پل می گذشت.از ان سوی پل صدای فریاد های خشمگین به گوش می رسید.از نیمه شب بیست و دوم بهمن ساعتی می گذشت.به ان طرف پل که رسید,نیرو های ساواک راهش را سد کردند.....

 او را سوار تانک کردند تا همراه نیروههای ساواک جاوید شاه بگوید.مردم جلوی تانک ریختند.

 ((مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه

 بگو

 مرگ بر...))

 ((جاوید شاه بگو)مشتش را بالا برد اما نگفت.یک پس گردنی که خورد مشتش را بالا برد.اما ناگهان خود را میان مردم انداخت.در گوشه ای از خیابان نشست و صحنه را نگاه کرد.بی سیم ساواک با سازمان در ارتباط بود:

 -قربان خیلی خشمگینند!

-همه شان را قتل عام کنید.

 -تعدادشان خیلی زیاد است امکان ندارد.

-.....

 تانک ها عقب کشیدند.سید حسین نفسی کشید , دانست که اا سپیده دم اتشین حکومت ولایت زبانه کشید.

...

 اما هنوز بی قرار بود.

 ...

به خانه بازگشت و تنها توسل بود که ارامش می ساخت.

....

کانون فرهنگی که تشکیل شد سید حسین نهج البلاغه تدریس می کرد.سال ها از عمرش را با سخنان مولایمان انس عجیبی داشت.طوری که ایت الله علم الهدی کتاب نهج البلاغه اش را به او هدیه داد..کلاس شروع شد.یک نفر بلند شد.ورق های فیش خلاصه برداری شده را جمع می کرد.

معلوم شد جز چند نفر خلاصه برداری نکرده اند.سید حسین دگر گون شد.از چهره اش هویدا بود.

-کلاس تعطیل است.

 با عجله به دفتر کانون رفت.

 به ناگاه گریستنی عجیب اغاز کرد.خواهرانی که برای شرکت در کلاس امده بودند وقتی از جلوی دفتر به سمت خروجی می رفتند با تعجب به دفتر نگاهی می آنداختند.

------چرا ما این قدر به سخنان حضرت علی بی توجهیم------------------

...........................

حضرت علی علیه السلام و جانشین جانشین بر حقش در دوران غیبت حضرت سید علی

 چرا این همه به سخنان مولایمان حضرت سید علی بی توجهیم.

اهای اوضاع به هم ریخته سیاسی شهر مظلوم لشکر المهدی

مولایمان این همه دم از مقابله با استکبار می زند اخر چرا این همه به هم ریخته اندت.اوضاع که ارام بود.چرا با یکی دو شیطنت این گونه سخنان مولایمان فراموش می شود.

 اا اگر بخواهیم بنویسیم شش دفتر مثنوی می شود.

بگذریم.باید تامل کرد. باید دانست چه چیز لازم است.چه موضوعاتی سر فصل است.مقابل هر عملی ضد ان نباید انجام شود.

 فتنه که تمام شد عده ای با ان که چه افتضاحی به بار امد.چه گفتند.به این ها یزید نگویید.

 اما این ها که یزید نشدند چگونه پشتیبانان ولایت, گروهک سه دهه قبل از آب در امدند.عجب استفاده زیبای نمادینی از نماینده ولی فقیه انجام شد.

این که  این ها به نماینده ولی فقیه وارد است یا خیر به کنار.اما  این حرف از کجا سر در اورد به کنار

خوارج را می دانیم

((لا حکم الا لله))نیست حکومت جز برای خدا.از کجا سر در اورد

از ایه شریفه ((ان الحکم الا لله))نیست حکم مگر از ان خدا

یعنی چه , مقدمه ای اوردند و نتیجه اشتباه , نا معلوم و بدون ارتباط از آن گرفتند. و استنباطی عجیب.

 حکم در ایه شریفه به معنای حکم بود اما در استدلال ان ها به معنای حکومت شد.

 حضرت علی علیه السلام فرمود:کلمت الحق یراد بها الباطل

 کلام حقی است که از ان می خواهند باطلی استنباط کنند.

کلام هایی که معروف است و این روز ها دوباره سر بر اورد.این دلایلی که از گذشته مورد استدلال اتصال بعضی به گروهک سه دهه پیش بود چه بود.

سطحی نگری, کنار گذاشتن روحانیت و ...

اا حال در نظر بگیریم مقدمه ها و نتیحه ها اا در قالب منطق .

مقدمه اول

 گروه ها باید با روحانیون اصیل در ارتباط باشند.

بعضی ایت الله را کنار زدند.

پس با روحانیت ازتباط ندارند(سفسطه)پس مردودند(سفسطه)پس سطحی نگرند(سفسطه).

 استدلال های دیگر هم همین گونه قابل بررسی است.

 مضمون و مفهوم متن و استدلال هایی که از قدیم رایح بوده همین است.اما به این واضحی اا در این طور مواقع گفته نمی شود.اما  با دقت قابل تشخیص است.

 یعنی تنها ایت الله روحانی اصیل است.دیگر این که با روحانیون دیگر در ارتباط هستند یا نه به کنار.ایت الله مساوی با تمام روحانیت.استد لال هایشان به سطل زباله نمی ارزد چون نماینده ولی فقیه است.

 مگر امام نفرمود به من هم نقد کنید.بگذریم از این که هیچ کس را یارای تشخیص مواضع ولی فقیه به طور کامل نیست.اما نماینده ولی فقیه که قابل نقد هست.عرض نکردم این اشکالات درست است یا نیست عرض کردم نقد وارد است و  نقد حق هر کسی است..وقتی به نقد ها پاسخ منطقی داده نشد و نقد ها جدی بود بعضی اتفاقات رخ می دهد اا که این جا جامعه شناسی می گوید کار به تظاهرات می کشد.حتی جامعه شناسی غربی,این یک فرقان و یک گناه فرقانی شدن.

 چرا تکفیر ؟چرا ازادی بینن را کنار می گذارید.حق نقد نیست.حق انتقاد نیست.اگر حامی ولایت بودن مطرح است چرا به جای حل مشکل از مشکل چماق می سازید؟این یک مشکل درون نظامی هست یا نه؟اگر تند روی است پس اتصال به گروهک سه دهه پیش چیست؟این خود تندروی نیست؟سخنرانی خرداد حضرت اقا پس از انتخابات

((انتخابات انتخابات درونی است.))

پس از یازده روز خانه نشینی

 ((دیدید برای اتفاقی که اهمیت چندانی نداشت چه کردند؟))

این همه انصاف ملایمت,

 باید مشکلات را حل کرد نه از ان چماق ساخت و به سر این و ان کوبید.

 یاد علم الهدی,

 بازم می گی که کربلا الانه

 سید علی تنها تو نهروانه

اا باید خجالت کشید(اگر حامی ولایتیم)و بیندیشیم در مقابل این جو متشنج چه پاسخی برای مولایمان داریم.اا اگر لازم شد قیاس ها و مقایسه ها ادامه خواهد داشت.

فراموش نکنیم

 ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله کانهم بنیان مرصوص

 

 

 


نوشته شده در چهارشنبه 22 شهریور 1391ساعت 10:41 ب.ظ توسط ---| نظرات ()

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin
http://fatemiyon.ir/index.php/multimedia/1390-05-29-18-44-13/6032-07 http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=73065&88-1391-02-23-17-musicID=51850 helali011__1_.wma - 307.3 Kb